1:a Advent

Måste säg att det känns lite konstigt att det redan är december. Allting går så fort...
Idag är det i alla fall första advent, säkert ingen som har missat det. :)  VIll ni veta mer om advent och julseder kan jag rekomendera syrrans blogg. Den är så bra!  :)
Är även skyltsöndag idag. Hade tänkt gå en runda på stan, men efter som det är regningt och grått ute, bestämde jag mig för att en hemmadag i "soffan" med en film kändes bättre.. :)

Igår var hela gänget på Wapnö julmässa. :) Tyvärr var det superdåligt väder, regn nästan hela dagen å småstormigt på kvällen när vi var på mässan... Massa fina saker (och en massa onödigat strunt). Genuina hantverk osv, vilket självklart innebär genuit höga priser. Inte så att jag inte förstår varför, men det passar inte riktigt min plånbok för tillfället... Köpte lite polkagrisar iaf å smakade på en massa gratismat. :)

Fredag var tentadag. Har haft sömnproblem hela veckan, vet inte om det har varit tentaånest eller om det har varit något annat. Lyckades iaf somna innan 1 natten till fredag. Hade iof lite hjälp, men jag vet inte om det berodde på det eller placebo effekten? Hur som helst hade jag lyckats ställa klockan fel så jag var måttligt nervös när inte tjejerna kom och plockade upp mig, bara för att få reda på att jag var en timme för tidig... Jaja. Bättre det än för sent. :)

Satt länge på tentan, runt 4 timmar, vilket är rekord för mig... Ganska svår tenta, men jag trodde att jag borde klarat mig, om än precis, så borde jag ha klarat mig. Men så börjar man prata med folk och inser att man inte alls skrivit likadant och då kändes det genast inte ett dugg bra längre.. Inte bra!
Önskar att jag hade fått veta resultatat direkt, men de har ju 3 veckor på sig att rätta det så man kan ju inte räkna med att få veta det innan dess...

Var på Tentafest hos Evelina på kvällen iaf. Bara tjejer; Eve, Tina, Jag, Sara, Hanna å Hannas fd jobbarkompis Jessica. :) Sen gick vi ut på Bond, där vi träffade Micke från klassen å Eves Daniel. :) Hade verkligen en toppenkväll!

Det var väl en snabb uppdatering om min helg. Hoppas alla har haft en mysig första advent.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0