Snart är det fredag... :D

Så närmar sig även den här veckan sig sitt slut... Redan fredag imorgon. Helt otroligt.
Mamma körde mig och all min packning (fick med mig allt utom skåpet/hyllan)  till Ronneby i måndags (inte den trevligaste bilresan jag haft, men det får gå), blev upplockad där av Karina (från Karlskrona) och sen bar det av till Växjö. Även om jag var trött, så var föreläsaren toppen. Rak, tydlig och lättsam. Gav inget större utrymme till klassen att förvilla sig på onödiga sidospår. Underbart! Stuvade om packningen till Evelinas biloch sen bar det av till Tinas föräldrar i Ljungby.
Så snällt av dem att låta oss sova där. Sparar oss både tid och pengar. :) Tina skulle träna så meningen var att jag å Eve skulle bada badhus, men dom stängde tidigt på måndagar. Elakt! :/
Åt Tacos med Tinas familj, supertrevligt, gjorde lite skolarbet och sen hann vi titta på halva Sunes jul innan alla tre däckade. :) Vet inte när jag somnade innan 12 sist. Men det var underbart att vakna utvilad. :)

Tisdag var det tillbaka till Växjö, samma föreläsare som dagen innan. Lika bra då. Tyvärr dröjer det till nån gång i november innan vi ska ha henne igen. Hoppas bara att resten av föreläsarna på den här kursen är lika bra. För er som är intresserade kan jag upplysa er omm att jag nu läser "Social- och förvaltningsrätt- utrednings- och handläggningsmetodik". Det ni!

Väl hemma i Halmstad sen hade jag inte så  mycket energi kvar till att vara kreativ.
Onsdagen gick mest energi åt till att handla (på em). Tränade med Eve och Hanna, sen var vi ju tvugna att kompensera för vad vi förbrännt genom att äta kladdkaka. Haha.

Idag har jag däremot varit jätteduktig (om jag får säga det själv, och det är väl ingen annan som gör det, så därför är det lika bra att faktist säg det. ) Har tvättat, diskat och städat. Min nya fina Ergorapido fick sin första riktiga utmaning (bara testkört den innan) och jag insåg hur dålig min golvmopp är.. Men fint blev det. :) Bara kvar att putsa fönstrena oxå, sen är lägenhten i toppskick. Får se om jag orkar ta tag i det till helgen.
Sängen är renbäddad med mitt nya fina IKEA påslakanset, Tanja Brodyr.
Ser riktigt fram emot att få gå och lägga mig. :) Det enda som är lite dåligt är att det bara ingick ett örngott, så min andra kudde har ett örngott som inte riktigt matchar. Det stör. Ärligt talat så stör det mig ganska mycket..

Det mest positiva med den här veckan har väl varit att min tandvärk nästan har försvunnit. Var länge sen jag kände att jag började få en visdomstand, men den har inte växt å inte kännts av, så jag har inte tänkt så mycket mer på det. Men i helgen gjorde den sig påminnd och jag hade grym tandvärk i måndags. Gjorde ont att gapa för stort. Och alla som känner mig vet att jag är ganska dålig på att hålla munnen stängd.. Men nu känner jag bara av det liiiite, och jag hoppas det dröjer LÄNGE innan tanden bestämmer sig för att fortsätta växa.

Har inga större helgplaner, bjuden på middag hos Evelina imorgon. Supernice. Hatar att äta ensam. Händer det nått annat spännande så lovar jag att informera. :)

Kommentarer
Postat av: Simon

Som pojkvän har man ju förhandsinfo på allt så grattis för VG:t på Jurudik-tentan :D

2007-10-19 @ 16:42:15

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0