Syrrans utmaning

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

Här är fakta / vanor om mig...

1. Jag älskar att dansa, speciellet å bugga.

2. Jag kan läsa jämt! En bussresa på 15 minuter blir många sidor. Eller när man åker på valsafari, ingen mening att stirra ut på ett tomt hav, man hör på alla andra när man närmar sig valarna...

3. Jag är envis som synden. Något som inte alltid är så positivt.

4. Jag är beroende av min mobiltelefon.

5. Precis som Anna skriver jag MASSOR "Att göra" listor!

6. Mina kompisar säger att jag är en riktig bull-mamma bara för att jag tar hand om dem ibland...

7. Jag är en shopoholic. Men jag skyller på att det är genetiskt. Tack mamma! :)

8. Jag har börjat träna! (är sporthatare å vill inte anstränga mig i onödan, detta är stort! ) Å nej, jag går inte igång på träningsvärk....

Mitt största problem nu är att jag inte känner så många som bloggar, därför tänkte jag töja lite på reglerna utmana Wallle och återkomma med ytterligare 3 så fort tillfälle finns. Och eftersom detta är MIN blogg gör jag som jag vill. Underbart att få bestämma lite. :)

Kommentarer
Postat av: Walle

Hehe, tror jag råkat ut för en sån grej förr.. ska ha det i åtanke. Kramen!

2007-09-23 @ 18:52:34
URL: http://kool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0