Äntligen!

Som jag har önskat mig, längtat och tjatat .. Insåg att det var dags att ta saken i egna händer och igår så kom den med posten... Min underbart fina och alldeles egna digitalkamera, en blå Fuji Finepix F40fd. Beställde från dustinhome, även om de inte var den allra allra billigaste affären (bara billig) var det den jag kände att jag absolut kunde lita på med leveranser och support osv. Fick iaf en 8,3 megapixel kamera, ett 2 gb minneskort samt en kameraväska i läder för lite mer än 2000 kr. :)
Nu ska jag bara lära mig alla funktionerna och så. Här ska det plåtas. *lycklig*
image172

   

Kommentarer
Postat av: mannen i huset

yay... slipper jag tjatet nu? kan det verkligen vara så?!

2008-04-03 @ 13:35:13
Postat av: Johanna

Grattis Emma!
Äntligen dina egna bilder istället för inklipp!

2008-04-03 @ 21:51:25
URL: http://www.mammajohanna.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0