en snabbis..

Har varit grymt dålig på att skriva. Har hänt endel med endå inte någonting alls... Har mest ätit tycker jag. Haha. Erbjudanderna i Njutahäftet (massor med 2 för 1) går ut den sista denna månaden, så man vill ju hinna utnyttja så mycket som möjligt (när man inte passat på resten av året).

Var på Wild West Steakhouse med Simon, TIna å Anders i onsdags. Det ligger lite utanför stan, men det var klart värt resan. Vi åt "Hickory smoked baby back ribs". Riktigt gott och jag blev galet mätt. Dock väldigt kladdigt. Tur att man inte var på första dejten. Hihi.

I fredags var jag på fest hemma hos Hanna. Kvällen mål var Mårtenssons som hade 80 tals tema på en av dansgolven. ivetvis tog vi det hela vägen och gjorde oss fina med starka färger, tuperat hår och benvärmare. :) Som vanligt var det roligare på förfesten än ute. Lite synd att inte fler hade klätt ut sig...
image187

Resten av helgen gick åt till så spännande saker som storstädning och tvätt. Fast det klart. Var ju ett par rundor på stan me och njöt av det fina vårvädret. :)
Jag och Simon unnande oss en middag på den grekiska restaurangen Taverna Plaka efter vi städat klart. Riktigt gott! Så gott med tzatziki. :) Klart värt ett besök någon annan gång.

I måndags var jag och Evelina på Rehabavdelning på Fältstudie hos 4 av deras kuratorer. Intressant och lärorikt. Passade även på att sitta ute en stund på lunchen. Är så glad för det underbara vädret. :) Fast vi blev allt lite irriterade när det kom fram att Göteborgs Universisitet snott en praktikplats från oss. Riktigt otrevligt! :/

Kvällen avslutades med "dejt" och middag på The Fox and Anchor. Fick även med oss Hanna. :) Jag hade kvar ett krysskort (kombinera sin egen middag) och det kunde vi ju inte låta gå till spillo. Åt fläskfile med potatisgratäng, aioli, brynta champinjoner och haricot vert. Såå gott! Förutom bönorna som inte var nån hit. Tack vet jag mammas hemmaodlade. :)

Igår grillade jag och Simon på innegården. Så härligt och gott. :)

Nej, nu måste jag sluta. Har en buss att passa. Snart bär det av till Jönköping för att hälsa på syster med tillhörande zoo. :)

Kommentarer
Postat av: Marie

How gorgeous you ARE ;)

2008-04-23 @ 16:10:30

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0