på nya äventyr...

Nu sitter jag i Annas lägenhet i Jönköping med en svart hund liggandes vid fötterna. Anna hon är på jobbet. Blir en lugn dag idag. Ska på promenad med Pollux (får hoppas att jag inte går vilse bara) är jag inte hemma tills Anna kommer hem hoppas jag att hon efterlyser mig.. Planen är att  jag ska plugga lite under eftermiddagen. :) Tänkte undersöka stan och affärerna när jag fått nya pengar. Vilket ju faktiskt är redan imorgon och tur äv väl det. Kan avslöja att det inte direkt svämmar över med pengar på kontot....

Syrrans lägenhet är stor, ljus och jättefin. Saknas lite möbler å tillfixandes, men när allt är klart kommer det bli huuur bra som helst. Det rikigt positiva med det tomma vardagsrummet var att det var inga som helst problem att få plats med den uppblåsbara bauta madrassen  Har sovit riktigt gott på den. Fast jag hade publik ett tag. Pollux satt å tittade på mig genom glasrutan i dörren när Anna åt frukost i morse. Vet inte om han försökte sirra upp mig ur sängen. Haha.

Åkte som sagt buss upp hit. Swebus Express (älskar deras priser), dock så tog det nästan 5 timmar, åkte om Gbg där det var en timmes väntetid. Men å andra sidan så kan man ta sådana saker när det bara kostar 80 kr.
Roade mig genom att spela lite nya spel på min älskade Nintendo DS lite. :) tycker det är så roligt med tuch-screen (ja jag är lättroad) och det finns massor av barnsliga Emma spel till den. Så jag kan inte säga att det kändes så farligt drygt... :)

image188

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0