Fyndat!

Har varit på stan med Marie idag! Helt underbart skoj. Hade behövt ett par nya jeans, men alla jag hittade var konstiga eller extremt dyra. Men jag gjorde lite fynd idag iaf.

Hittade två par Bronx skor! Ett par ankelstövlar/stövletter (ngt som jag letat efter LÄNGE) och ett par ballerinaskor som kommer bli perfekta att använda till våren (längtar redan). Båda skorna är av märket BRONX. (Har ett par ljusbruna BRONX tåsandaler som jag älskar. Har aldrig fått skoskav av dem). Halva reapriset var det iaf på skorna, så istället för att betala 895 respektive 595 kronor för skorna betalade jag endast 520 kronor och fick båda paren! Jag älskar att fynda!

    
klicka på bilderna för att se dem större

Hade eg behövt ett par nya gympadojjor me. De jag har nu har blivit helt överanvända och gropiga i sulan. Inte helt bekvämt. Det är väl ganska tur att det inte har blivit någon supervinter, för i så fall hade jag nästan blivit tvungen att investera i ett par varma, fodrade, vattenavstötande kängor. Inte roligt att lägga pengarna på sånna. Funktionella skor av den typen är sällan snygga, bara praktiska.
Tycker bättre om att handla fina skor. Helst vår och sommarskor! Finns så många snygga varianter. Mmm.. SKOR! :)

Tror mina tre favoritmärken för tillfället är:
* Vagabond (mina vagabondballerinaskor är helt fantastiska, år efter år)
* skor från Bianco (så mycket fint!)
* Bronx skor

Investerade även i 3 par nya boxertrosor; ett par Björn Borg (som är supersköna) och två par Frank Dandy (som jag hört att de ska vara sköna). Bra med rea. Min ekonomi hade inte hållt till att köpa dem för orginalpriserna....

För övrigt? Kvällen blir lugn med mat och film. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som om jag ovh min kära svägerska jar en viktig faktor i livet gemensamt...Vi älskar skor. Skulle kunna shoppa ihjää mig på dessa fotbeklädnader.Tyvärr blir det allt för sällan och allt för dyrt bara... ;-) Gillade verkligen dina stövletter.

2008-01-27 @ 08:46:20
URL: http://www.mammajohanna.se
Postat av: Tokfia

Tack, tycker själv det ser ganska proffsigt ut :)
Nu har vi varit MÅNGA timmar hos Wigge och ätit smörgåstårta och skrattat. Inte så mycket x-jobbat bara tyvärr men det får man kanske ta. Puss på kram

2008-01-28 @ 22:01:49
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: Tokfia

oj va lite det bloggas hos dig nu då :P Vill ha uppdatering...pronto!

2008-01-30 @ 17:07:46
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0