snygga köksapparater

Har hittat en köksserie från Philips som jag verkligen gillar. Den är snygg, "intelligent", många bra funktioner... Kaffebryggaren finns i två alternativ, med vanlig kanna eller med termoskanna
Men som det mesta som jag hittar så passar inte priset min plånbok.. Varje del går på en sådär 600-700 kronor.


klicka på bilderna för att se dem i lite större format

Den kommer i vitt också, och även om det var snyggt det med, så var det inte lika mycket jag..
klicka för större bild

Kan verkligen se den här serien trivas hemma hos mig... :)

Kommentarer
Postat av: Tokfia

snyggt! Bara att börja önska sig...synd att du fyller år i oktober och julen redan varit :P
Kram

2008-01-10 @ 13:09:04
URL: http://tokfias.blogg.se
Postat av: tina

hehe ja det e det faktiskt :) skriva om massa meningslösa saker lol

2008-01-11 @ 12:21:22
Postat av: Anna

Nu har jag köpt kaffebryggaren i serien du vill ha. Var skitsvårt att välja, ska ju vara skön plus praktiskt. Och jag ville inte ha någon som var rostfritt på och så skulle det ju passa både plånboken och min chili serie.....slutligen föll valet på den här kaffebryggaren. Ska provbrygga nu och se om den är nått bra :)

Kram

2008-08-03 @ 15:59:43
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0