Supermusen!

Idag har min nu datormus äntligen kommit! En Logitech Mx Revolution. :)
"Världens mest avancerade mus. Uppladdningsbar trådlös lasermus med exakt MicroGear rullningshjul och Logitech SmartShift teknik".
Vackert! Och så ligger den perfekt i handen. Såå skön! :)


klicka på bilderna för att se dem större.

Vet att den är dyr, 745 kr på Webhallen,(dock betydligt dyrare på andra ställen), men jag bestämde mig för att köpa den för lite av mina jobbpengar redan i julas. Fick mig att försöka ignorera det faktum att det gör fruktansvärt ont att få skurmaskiner på fötterna och att det är hysteriskt tråkigt att storstäda... Men att få en superdatormus gör det hela i stort sett värt det! :)

--------------------------------------------------------------------------

Har träffat Marie idag, satt och snackade massor! Så trevligt!
Var ett tag sedan sist... Men nu ska det bli oftare! :)
Marie åt lunch på Vattenporten och jag drack årets första Chai Latte. Älskar Chai Latte! :) Fast den var inte riktigt lika god som den Chai Latte som man får på Espresso House. Den slår nog ingen! Eller?

Sen var jag och Tina hembjudna till Evelina på födelsedagsfika. :) Fick semlor och igelkottskaka. *ler* Trevligt och gott! Tack så mycket!

Och ett stort GRATTIS på 21-års dagen tjejen!

image70

Kommentarer
Postat av: tina

bra att du gillar din mus! hahaha

2008-01-22 @ 23:41:21
Postat av: Tina

hehe spännis ja eller spänner ut mina boobs :)

2008-01-23 @ 09:13:59
Postat av: Tokfia

Igelkottskaka?! Tillåt mig vara lite skeptisk....vad är det?

Jag gillar min logitechmus också så du kommer säkert bli nöjd. Nu är ju inte min lika avancerad som din men ändå. :) Puss puss

2008-01-23 @ 10:03:47
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0