Blod, Svett & Tårar

Vi var ganska nöjda med vårt arbete, men självklart var vi beredda på kritik. Vi visste att det inte var felfritt och att man hade kunnat göra vissa saker annorlunda, men ingen av oss hade förväntat oss det här.
Opponenterna gav relevant kritik, både positiv och negatiiv. Inget konstigt med det. Men våra examinatorer totalsågade oss. De bara rabblade saker som var fel och som hade kunnat göras annorlunda. Inte en enda sak sa de som var positiv. INTE EN ENDA!!! Sågade oss vid fotknölarna och sedan nertryckta i marken. Som att bli nerslagen med en slägga. Brutalt verbalt misshandlade och totalt knäckta. Hur kunde det bli så? De som har läst det har verkat tycka att det var bra. Inte ens det som vår handledare hade sagt stämde (vilket iof inte förvånade oss så mycket) Tur att vi var sist. Vet inte hur jag skulle ha kunnat hålla mig samlad resten av dagen om vi hade fått all den kritiken i mitten av examinationen. Arg frustrerad och besviken.

Vi klarade iaf av Opponeringen på den andra uppsatsen. Nu har vi en vecka på oss att komplettera vår egna uppsats. Fast ska man vara ärlig handlar det egentligen mer om att skriva om än att komplettera. Gör om- Gör rätt.. Slipper man iaf oroa sig vad man ska göra av sin helg innan de 10 veckornas sommarjobb börjar. Jag älskar mitt liv just nu. *ironi, ironi* Kan nån komma hit och ge mig lite kärlek och få mig att må lite bättre?

Kommentarer
Postat av: Anna

Skickar massa kärlek via webben...känner du hur den omsluter dig?? Puss på kram

2008-06-04 @ 22:29:38
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: Johanna

JAG NÅR INTE...Men jag skickar in massa kramar till dig hjärtat!

2008-06-05 @ 05:40:11
URL: http://mammajohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ha en trevlig 6 Juni i solen!

2008-06-06 @ 10:25:45
URL: http://mammajohanna.blogg.se/
Postat av: Jen

allt bra? :)

2008-06-06 @ 12:54:53
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0