Carried Away

Igår var jag och Nina i Bromölla och såg Sex and the City filmen. Den var såå bra! Den perfekta fortsättningen och avslutet på serien. Utspelar sig tre år efter det att serien slutar. Fick mig att verkligen vilja äga boxen och se om hela serien... :)
Sen är ju Bromölla en fantastisk biograf som man inte kan göra annat än att älska. Gott om plats, sköna fotöljer och bra ljud. Fast det blir ju så att man jämför alla andra biografer med Bromölla, vilket leder till att alla andra biografer är kass. Speciellt Halmstads biograf, den kommer verkligen inte högt upp på listan... :/

Var (som väntat) mest tjejer/kvinnor i salongen. Var dock några enstaka killar där som (förmodligen) blivit ditsläpade av sina flickvänner/fruar. Känns ju inte som den ultimata killfilmen direkt. :) Men som sagt. Jag älskade den. Det var precis som väntat. Ett enda långt härligt sex and the city avsnitt.

Spöregnade när vi (läs Nina) körde hem. Är faktiskt glad att det inte var jag som körde. Lite otäckt. Blixtade som bara den gjorde det med. Ganska fint måste jag säga. Fast det tyckte inte Nina... :)

Tisdag imorgon. Har en riktig "ta-hand-om-mig-själv" vecka denna veckan. Fotvård imorgon och klippning på onsdag. Sen är det inbokat heldag med Nina på lördag. Snacka om må bra vecka. :) Fast känner jag mig själv rätt så blir det ingen radikal klippning eller häftigt frisyrbyte. När jag sitter där i frisörstolen kommer det nog bara komma ut ett "ta bara topparna" ur munnen på mig, som vanligt. Kanske lite tråkigt, men det är så svårt att veta vad man skulle passa i... :/

    

Kommentarer
Postat av: Nina

EMMA!! gör nått radikalt nu! chocka alla! =P puss o kram!

2008-06-24 @ 20:53:13
Postat av: Marie

Hey, vad tror du frisören är TILL för egentligen?? HON (eller han) ska ju kunna se vad du kan tänkas passa i. Diskutera några radikala alternativ med frisören och överraska oss alla!

2008-06-24 @ 21:02:42
Postat av: Johanna

Du har blivit utmanad!

2008-06-26 @ 06:22:04
URL: http://mammajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0