Utmaningen

Regler:

- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
♥ Öndagsmysa med Simon
♥  Betala de sista räkningarna
♥  Städa upp lite på rummet
♥  Tvätta
♥  Blogga.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
♥ Haha. Då var jag 13,skulle fylla 14. Gick på högstadiet och var ganska ocool. Hängde mest med Nina. :)

Ställen du bott på?
♥ Har bott i Korpadalen till jag fyllde 4. Minns inte så mycket av det. Sen flyttade vi till Mammas föräldrarhem i Asarum. Efter studenten flyttade jag och Nina till Göteborgg där vi bodde i ett halvår eftersom vi fick låna Anders lägenhet när han reste runt i Thailand med omnejd. Bodde några månader hemma hos pappa i hans lägenhet i Karlshamn. Tillbaka till Asarum och mamma. Efter det gick jag ett år på folkhögskola i Tobo som ligger i ödemarken utanför Uppsala. Återigen flytt tillbaka till Asarum då jag började fundera på vad jag skulle göra med mitt liv samtidigt som jag gick på komvux. Kom in på Socionomprogrammet i Halmstad där jag bor i min lilla studentlägenhet på 25,9 kvadratmeter. :)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

♥ Shoppa MASSOR
♥ Resa lika mycket
♥ Ge bort fina saker å pengar till släkt å vänner som förtjänar det..
♥ Betala av studieskulden
♥ Köpa hus

Personer du vill veta mer om:
Systret, TIna, Marie, Walle, Sara, Nisse. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Antar utmaningen :P

2008-06-29 @ 20:56:24
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: Sara

Listan e fixad ;)

2008-06-30 @ 17:32:14
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Marie

Hey girl! Förstår att jag kanske bryter lite mot reglerna nu, men jag presenterar mina svar här i stället.



Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?

♥ Sova ut

♥ Få det förbannade körkortet

♥ Leka med Pontus bil

♥ Äta god mat

♥ Vara lyckligast

(Tyvär lyckades jag bara uppfylla två av dessa fem punkter.)



Vad gjorde du för 10 år sedan?

♥ Då hade jag sommarlov mellan åttan och nian och väntade med spänning på Englandsresan som väntade vilken dag som helst.



Ställen du bott på?

♥ Halahult, den lilla lilla byn där jag är uppväxt. Karlshamn, i en superfin och snuskigt billig lägenhet, två kvarter från gågatan. Göteborg (först en korridor, sen en annan korridor, sen ihop med Hanna på Studiegången. Halmstad (först på studentområdet Bolmens, sen i en trea med Johan och nu i en tvåa med mina underbara katter from hell).



Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

♥ Skänka allt utom en bråkdel, eftersom jag ändå hade kunnat leva på räntan av det som blev kvar

♥ Låta ett hus byggas åt mig

♥ Resa (och antagligen flytta utomlands)

♥ Sluta hora för CSN

♥ Köpa en båt

2008-07-01 @ 00:05:39

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0