Little bags of joy...

Hade tänkt skriva om detta för minst en vecka sen. För jag är så himla glad över mina nya saker. :) Eftersom jag själv inte kunde följa med till Thailand lovade Nina att shoppa lite till mig där nere. Hon hade med sig två superfina väskor till mig när hon kom tillbaka! En grönbrun Mulberry Bayswater väska. Eller den är egentligen mörkt mörkt grön, men den ser ut som om den vore brun i vissa ljus och vinklar. :) Jag älskar Mulberry väskorna. Det finns så många fina! Har bara tittat på dem fastkjedjade i butikerna och på nätet så jag vet väl inte exakt hur de ska se ut. Men denna väskan är så fin! Verkar som om alla märken och så sitter där de ska och det är äkta skinn! :) Är såå GLAD!
image165
Den andra väskan var en Anya Hindmarch "I'm not a plastic bag" väska. Vit med blå text. Den är oxå fin men det märks att det är en kopia eftersom tyget är lite tunnt och texten inte är påsydd utan tryckt. Måste säga att hon faktiskt har gjort en hel del andra fina väskor. I'm not a plastic bag väskan var den enda av hennes design som jag kände till innan. Hennes väskor är kanske överlag ovanliga i Sverige? Nån som vet?
image166
Fick ett snyggt hårspänne i kokosnöt (som jag önskar att jag kunde visa er) och en parfym; Lancôme; Hypnosé av mammabo efter deras Thailandresa. Hade även skickat bud med Nina och Tina om en parfym; Lancôme; Miracle. Hade nästan tomt i parfymskåpet innan. Nu saknar jag bara en riktigt bra vardagsparfym så tror jag att jag är tillfälligt nöjd på parfymfronten. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0