urkul

Ja, jag vet att jag har låååg humor. :)
Har fyndat två superfina klockor på Tradera.. Den mönstrade är en Diselklocka och ja, det är en herrklocka. Men jag gillar ju stora klockor. :D Den andra i svart metall är en Louis Valentin, vilket inte sa mig så mycket, men jag tyckte den var så fin. Kortade armlänken när jag var hemma i Khamn så nu sitter den perfekt. :)

     None 

Har även hittat en klocka på cocoo.se som jag skulle vilja ha. Kostar 245 kr och ingen frakt. Rena fyndet. :)
Hade velat ha en vanlig, snygg metallklocka. Kanske i titan? En tidlös enkel sak. Dock inte för liten... Kan väl inte skryta med att jag letat en massa. Men jag har inte sett nån speciell som jag vill ha än Syrrans titanklocka är riktigt snygg. Men oavsett vilken jag kommer hitta eller från vilket märke det kommer bli så kommer den säkert inte vara helt billig.. Kanske får önska mig en när jag fyller 25. :)

Kommentarer
Postat av: Tokfia

Haha typ 90% av dina inlägg handlar om klockor....börjar ana ett mönster ;)

2008-05-08 @ 21:43:25
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: Marie

Köp inte den från Cocoo! Jag fick skicka tillbaka min på grund av att lacken (det svarta alltså) började trilla av efter att jag använt klockan max fem gånger. Fick pengarna tillbaka, så servicen var bra i alla fall ;)

2008-05-08 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0