"utan allt" kommer att bli det nya "extra allt"...

Jag sa ju att jag skulle försöka uppdatera lite tätare... Haha.
Måste berätta. Jag och Simon var lite lata igår så vi köpte mat på Mc Donalds. Köpte där och tog med oss hem för att äta. Testade den nya Carlifornia Classic, men beställde en utan bacon. Bara det att när vi väl kom hem så visade det säg att jag varken fått kött eller bacon. Bara två brödbitar med lite sallad och dressing emellan. Var så trött, hungrig och irriterad att jag tom började gråta. Hur korkade får man bli?? Å betala det priset bara för att få lite bröd... Hur tänker folk!??!! Så jag var tvungen att traska tillbaka till donken (jag fick iaf kämpa för den flåtiga maten) och berätta för dem vad som hänt. Fick en ny burgare (denna gången MED biff) utan problem och personalen var jättetrevlig. Men jag blir så trött!!! Det ska bara inte hända en sån sak.. Jag som inte är något Mc Donalds fan i vanliga fall blev ju inte direkt mer positivt inställd... Även om burgaren i sig var god så var det ju definitivt inte värt besväret... Där fick jag för att jag inte ville laga mat en lördagkväll!
Den här bilden är från en Indisk Mc Donalds reklam. Är det bara jag som börjar tänka på Pennywise i filmen Det??
 Vilket leder till slutsatsen att McDonalds är onda.....

Kommentarer
Postat av: Anna

haha vilken logik! En hamburgare utan kött tack!....Mohahahaha

2008-11-10 @ 07:46:18
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0