Älska MER

Känner mig helt begränsad. Min telefon har inte fungerat på hela kvällen. Från runt klockan 16 idag har det varit nätproblem. Telias nät (som Halebop använder sig av) har nätproblem. På telias hemsida kan man läsa följande
"Info: Stora störningar i mobiltelefonin i delar av Hallands län. Felavhjälpning pågår". Från början var det beräknat att det skulle vara åtgärdat till kl 04 inatt, men nu har de iaf ändrat det till någon gång runt 23.30, hoppas de håller det. Det är inte bara det att jag är otroligt beroende av min mobil, för det är jag, tänk om någon vill något viktigt.. Sen var det faktiskt så att jag hade ett viktigt samtal att ringa plus att jag hade velat prata med momor en stund. Vilket förvisso oxå är viktigt. Hoppas den funkar imorgon annars tycker jag att det är lite väl jobbigt...

Har faktiskt gjort en riktitg osjälvisk handling den här veckan. Jag gav bort min Halmstads Pärlor cd skiva med Gyllene Tider igår. Gav den till en av deltagarna i månadsprogrammet. Han blev jätteglad, så det kändes verkligen bra. Fick en jättegod MER idag som tack. Hallon-Svartvinbär. =)
         

Hade världens mysigaste start på den här veckan faktiskt. Sov över hos Tina natten mellan måndag och tisdag. Anders var iväg med jobbet så jag var "substitut". Såg på film, åt lite godis, kelade med kissen och pratade massor. Vet inte när jag senast sov över hos en kompis i samma stad som jag bor i... *ler* Men mysigt hade vi det iaf.

Igår var jag Simon och Linus på bio. Vi såg den nya Bond filmen, Quantum of Solace. Tror pojkarna gillade den bättre än jag, för jag blev inte särskilt imponerad. Vill man har tuff action och häftiga biljakt scener och stridsscener i luften osv är det verkligen den perfekta filmen. Men jag saknade verkligen den där Bond-känslan (och jag är verkligen inget Bond-proffs, har bara sett några stycken filmer). Inget "my name is Bond, James Bond", ingen Vodka Martini (i en scen visste han inte ens vad han drack) och ingen galen Q med smarta överteknologiska prylar.. Vissa saker borde faktiskt få vara som de alltid varit...

Nej, nu ska jag titta på CSI NY sen ska jag försöka sova. Imorgon är det ju fredag , sista dagen på vecka 2 av månadsprogrammet (halvvägs), samt att jag ska göra en Familjekarta aka Släktträd med mina handledare imorgon. Ska bli lite spännande. Sen är det ju inte fel att det snart är helg heller...  =)
Det enda som saknas just nu är en riktigt varm godnattkram och lite MER kärlek...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men jag vill se den ändå. Jag älskar Bond. Har kollat på filmerna sedan jag var liten... hi hi hi En hemlig last kanske ;-)

2008-11-14 @ 07:46:52
URL: http://mammajohanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag ska se Bond ikväll jag. Får hoppas att jag inte blir så besviken :) Sååå skönt att det är fredag och jag känner mig grymt duktig som både tvättade och städade igår...dock blev det lite väl sent innan jag la mig så jag lyckades snooza förbi alarmet och vaknade 06.25...20 min innan jag skulle bli hämtad. Behöver jag förtydliga att frukosten blev bortprioriterad?! :) Kramis

2008-11-14 @ 08:09:56
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0