Fartfylld tisdag

Dagar som börjar så här kan inte annat än bli bra.. Jag och Tina var bjudna på frukost hemma hos Evelina i morse. :) Alltid trevligt att få sällskap till frukosten. Efter en hel del snack förflyttade vi oss hem till Tina där hennes kompis Sandra gjorde oss sällskap och så bjöds det på kaffe och annanaspaj. Mums. :)  Hann även med att sitta en stund i solen och njuta av våren... Kunde inte motstå å ringa syrran för å berätta hur härligt det var. :p

Nu på eftermiddagen har jag varit ganska duktig och fixat och donat. Bokat in grejer som tex klipptid, och ringt viktiga samtal för att få lite mer koll på kurserna till hösten. Har även hunnit med att tvätta... *klappar mig själv på axeln*

Hade ju ett samtal med vår kära lärare ang hemtentan igår.  Lät inte så bra först när hon började med "det här var ju inte så bra...." Men sen visade det sig att jag bara behövde komplettera en uppgift, och det var den frågan som jag var riktigt missnöjd med redan när jag skickade in hemtentan, så det var inga direkta övverrakningar faktiskt. Känns inte så farligt. Undrar om det var medvetet att få mig att tro att det gått mycket värre än det hade så att jag skulle bli glad när det bara var en fråga som jag ska göra om? Hmm... förmodligen inte. Inte riktigt hennes stil. Känns mer som något Richard hade kunnat göra..

Trots att jag inte hunnit sätta mig med kompletteringen så är jag riktigt nöjd med dagen. Å kvällen är ju ung. Vet ju att jag brukar bli riktigt kreativ nån gång efter 10 på kvällen. :) Fast det klart. Det hade ju varit bra om jag hade hunnit packa ikväll, för imorgon ska jag åka hem till Blekinge. Ska fira påsken hemma med famijen... :)

Kommentarer
Postat av: razzy

Nej och ibland säger man saker som man tycker är vettiga men när det är sagt inser man hur lite det betyder. :-) Påsken har varit ok. Inte bra och inte dålig. Det har ialla fall varit helt underbart väder.

KRAM!!

2009-04-15 @ 13:37:30
URL: http://karlshamnskillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0