Varför gör ni på detta viset?

Varför måste mina kompisar alltid lägga fram riktigt stora händelser sådär helt appropå ngt annat? Som om det inte var ngt särskilt. Messade med Tina för en liten stund sen och i slutet av hennes meddelande stod det ngt i stil med förresten, jag tog mitt kort idag. Va?!!?!! Är det inte nu man ska jubla skrika och berätta för hela världen? Eller är det bara jag som kommer bli så glad? Likadant när Eve slängde ur sig att hon var gravid. Så där helt appråpå ingenting nästan... Anyway. Stort Grattis till körkortet tjejen! :) Själv har jag som mål att ta mitt innan jag är trettio. Känns som ett realistiskt mål faktiskt. :p Kostar ju både tid och pengar och eftersom jag inte har ngn å köra med här i Halmstad så om jag skulle skriva in mig här lär jag väl behöva femtioelva körlektioner och riktigt så välfyllt är inte mitt körkortskonto... inte på långa vägar...
Började faktiskt skriva på ett inlägg i helgen, men det kom saker emellan så jag publicerade det aldrig. Varför går helgen så himla fort? Har varit lite duktig  och lagt upp annonser på beg kurslitteratur. Verkar som om jag får tre böcker sålda iaf.  Träffade en jättetrevlig tjej nu ikväll, stod och pratade en lång stund. Verkade som om hon blev lika glad över att få tag på boken som jag blev av att bli av med den... *ler*
Hade varit bra om jag blivit av med de andra böckerna me... Helst med tanke på hur många böcker jag har fått köpa till den här terminen. Ska hämta ut den sista boken imorgon sen har jag alla böcker jag behöver för den här terminen. Känns ju bra iaf. :)

Jag och Simon fick låna Eve & Daniels bil i lördagsr, de är så himla gulliga! Så vi tog oss en tripp till Eurostrop. Gick i lite affärer och tittade runt lite. Blev dock inte så mycket handlat. Bara lite mat och för min del även två nya blommor. Hade velat ha fusk-blommor till mina orkideer som för tillfället inte ser så roliga ut, men de jag hittade såg jätteplastiga ut och det är ju inte så roligt det heller..
   
här är mina nya fina blommor

Satt en lång stund i helgen och planerade hur jag hade velat göra om i min lägenhet. Ser verkligen fram emot när jag får upp min "byrå" som jag fick av Anna i födelsedagspresent för över ett år sedan. Sen ska det bli kul att få upp taklampan me. =)

Hade verkligen velat byta ut min bokhylla mot något snyggare och min fåtölj mot en byrå..Det kanske inte låter så logiskt men fåtöljen tjänstgör mest som klädhängare för tillfället. Eller som Tina sa, "Vilen fåtölj?" Haha.  Sitter jag så gör jag det i min "soffasäng". =)  Varför kan man inte vara lite rikare?? Hade verkligen velat åka till IKEA och shoppa loss lite, ska bara spara lite pengar först...

Var i Växjö idag, fast jag vet inte riktigt vad jag gjorde där. Tror föreläsningen gjorde mig mer förrvirrad och osäker. Det var bara rörigt och ostrukturerat. Inte alls roligt när det blir så. Tur att vi har så trevliga bilresor som vi har, för växjövägen är såå tråkig!!! Kompenserade även min halvmisslyckade dag med ett hellyckat och mycket trevligt samtal med Markus. Saknar våra fikor och djupa samtal. Trevligt var det iaf... Något som däremot inte är så trevligt är att min msn verkar totalstrejka. Så fort jag loggar in mig får jag felmeddelande och så stänger den ner sig själv... Funkar det inte imorgon så får jag testa att installera om det och hoppas att det löser sig...

Nej, nu måste jag fixa  och dona lite här hemma innan det blir för sent...

Kommentarer
Postat av: tina

hahaahahha jag blev glaaad!! wiiiho!! hahaha fast det vart rätt roligt sms lol lol..du jag tog kortet idag by the way hahahah

2009-01-28 @ 09:11:25
URL: http://smilefyllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0