Snart över?

Egentligen borde jag gå och lägga mig, men istället sitter jag och kollar igenom det sista och försöker förbereda mig ännu mer inför morgondagens examination. Vet att jag är i större behov av att sova, men då hjärnan går på högvarv kan jag inte slappna av just nu...  Har klockan på 05.50 i morgon. Blir upphämtad av Tina 10 i 7 och sen bär det av till Växjö. Jag är såå nervös. Vill att det ska gå bra, men är inställd på att få komplettera... Hellre det än att det blir som sist iaf. Oavsett så ska det bli så skönt när det här är över. Jag hoppas verkligen inte de har några stora saker att klaga på.  Vet inte var jag ska hitta energin till att göra några stora ändringar. Hoppas hoppas hoppas att det ska gå bra imorgon....

Hade en superbra helg! Tina kom upp å hälsade på, så då kan det ju inte bli annat än bra. Som vanligt är jag sämst på att komma ihåg att fota, så det finns inte så mycket bildbevis på hennes vistelse. Tror Tina &  å Hanna lyckade ta några kort när vi festade ihop i lördags. Var ute på Bond med våra karlar å Hannas vän Regina. Fast det klart, killarna övergav oss ganska snabbt för ett annat uteställe. Men men. Vi hade skoj och släppte loss på dansgolvet iaf. :)

Nej, nu ska jag kolla så jag har allt under kontroll, sen ska jag faktiskt försöka sova...

Kommentarer
Postat av: Anders

Hur gick det?

2009-06-04 @ 00:00:14

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0