Tondöv?

Jag har länge hävdat att jag är tondöv. Det är därför jag inte sjunger offentligt. Vill inte att nån ska skrika något i stil med "sluta misshandla katten"...

Hittade ett test på internet (älskar internet å alla fina test) där man lyssnade på två ljudslingor och så skulle man avgöra om det var samma eller olika slingor. Detta upprepades med 36 olika slingor.

Fick 61,1 % rätt  vilket innebar "Low-Normal Performance", över 70 % hade inneburit normal.

Så det kanske inte är helt sant att jag är tondöv. Är det jättefalskt så hör jag ju faktiskt det. Men om det här testet stämmer så stämmer det ju att mitt musiköra är svagbegåvat... :p


Annars då? Vi var ju som sagt i Växjö och blev examinerade på Uppsatsplanen i tisdags. Det gick ganska bra. Han (examinatorn) hade varit "i valet och kvalet" om han skulle godkänna oss, men så bestämde han sig för att vi skulle få komplettera lite. Men tack. VI tittade lite på det igår, men planen är att vi ska ta tag i det ordentligt idag. Hade varit skönt om vi hann få det klart så man inte slipper tänka på det under hemtentan.... Det är lite konstigt att sånt där småpill kan ta så lång tid...

Vill välkomna Rasmus till bloggvärlden! Ser fram emot att få läsa om alla "lapp-äventyr". =)

Fint och vårigt väder idag. Hoppas verkligen att det betyder att våren kommer på riktigt nu. Klockan är halv 9, klarblå himmel och ca 3 plusgrader. Kommer att bli en härlig promenad med Vera idag skulle jag tro. Sen har jag lovat å ta hand om Bianca en stund me. Eve fick jobba några timmar idag. Kanske skulle hoppa av skolan å satsa på Dog walking på proffesionell nivå.. (skojar bara mamma) ; )
Nej. Nu ska jag dricka lite Kastellet te och äta frukost så jag kommer igång idag. =)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Tack så jätte mycket. Tänka sig att du fann mig utan att jag sa något. Intressant.

Ha det underbart så hörs vi! KRAMAR!!

2009-03-19 @ 23:02:17
URL: http://karlshamnskillen.blogg.se/
Postat av: tina

Det vart rätt höga poäng för att vara dig :D stolt

2009-03-25 @ 11:16:13
URL: http://smilefyllan.blogg.se/
Postat av: Nina

jeeeez, vi har fattat att du inte är tondöv!! ;) uppdatera!!!!!!!!!

2009-03-31 @ 07:49:56

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0