En helt ok dag..

Snart onsdag... Tycker att dagarna går galet snabbt, och det känns inte som om jag hinner med ens hälften av det jag borde. Var iaf duktigt och deklarerade igår (i sista stunden, jag vet). Hoppas bara skatteverket godkänner mina avdrag, gjorde mitt bästa för att läsa och klura ut hur de ville ha det ifyllt så jag hoppas det blev rätt och att de godkänner det... :)

Idag har jag varit på handledning. Blev faktiskt positivt överraskad. Det tog nästan en timme och tjugo minuter och jag kännde mig faktiskt klokare och mer säker på vad som skulle göras när jag lämnade högskolan. Sen var det lite tjurigt av henne att inte låta mig spela in samtalet.. Men men. man ska väl vara nöjd med det lilla antar jag..

Ska snart krypa ner i sängen. Ska försöka somna så jag kan vara utvilad imorgon. Fullt schema. Som vanligt, och det innebär 80 % plugg och 20 % av andra nyttigheter. :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är :)

2009-05-07 @ 13:37:41
URL: http://tokfias.blogg.se/oz

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0