Första dagen....

Kokade soppa igår. Och mycket soppa blev det. Fick låna en stor gryta av Simon och fyllde även mina egna två grytor.  Måste säga att den såg riktigt god ut innan den hann koka till sig...

under tillagning...

den färdiga Soppan.
Som jag trodde så kändes det lite konstigt att äta soppa till frukost. Positivt var att den faktiskt smakade bättre än vad jag väntat mig. Var på torget idag och köpte två hela kassar med frukt (för under 100 kr). Så nu har jag laddat med allt från exotiska frukter som ananas och mango till de mer klassiska äpplena och päronen. Testade att mixa soppan nu ikväll när jag åt, och det var inte så dumt faktiskt. Ser inte så mysigt ut kanske men man slapp tugga på kålbitar.... Tror det kommer blir lite varierat mellan mixad och omixad soppa. Ombyte förnöjer som det så fint heter... =) Visserligen är inte dagen över än, men jag tycker att det har gått ganska bra. Har inte varit hungrig än iaf. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att höra, det såg ju inte så dumt ut. Schyst med massa frukt för billig peng, det är inte varje dag man lyckas hitta det. Kram

2009-05-11 @ 23:47:42
URL: http://tokfias.blogg.se/oz
Postat av: tina

tjena soppan :D hur går det med det dieten :D är så nyfiken ... msn eller så ringer vi ikväll hahah :D puss

2009-05-12 @ 10:31:14
URL: http://smilefyllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0