Glad

Snart är det långhelg, fast för min del blir det inte så mycket ledigt. Uppsatsen ska lämnas in på tisdag så det är plugg som gäller, men jag måste erkänna att det faktiskt känns ganska bra nu. I måndags var första dagen som det verkligen kändes som att "detta kommer vi att klara, vi kommer att hinna". Mycket hade att göra med den positva responsen vi fick från vår handledare och att hon sa att vi var på rätt väg. Har jobbat på bra nu de följande dagarna och nu återstår det bara lite mindre ändringar och tillägg. Har lite människor som ska läsa uppsatsen i helgen, alltid bra att få lite respons utifrån då man lätt blir lite "hemmablind". Ska ha handledning på måndag och så har vi några timmar på oss att göra de sista ändringarna (vilket förhoppningsvis inte kommer att vara så mycket). Hoppas på att vi inte stöter på några större problem nu i slutfasen bara.

Ska bli så härligt när uppsatsen är klar! Är så mycket som jag inte har tid att ta tag i just nu. Ska storstäda hela lägenheten tex. Just nu ligger det bara böcker, papper och block utspritt överallt. Inte lätt när man arbetar bäst i lite kaos.

Drack en kopp kaffe med Tina & Anders igår (vad gott det var! Har ju inte druckit ngt kaffe på nästan 2 veckor), sen fick jag hjälpa TIna ge lite kärlek till hennes bil. Kände att jag behöver bli lite mer allmänbildad och öka mina kunskaper när det gäller bilar, så nu fick jag chansen. Fyllde på servoolja, kylarvätska och spolarvätska och pysslade om den lilla pärlan lite grann. Riktigt roligt faktiskt. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, du kan få ge min bil kärlek om du vill..tycker det är skittrist!

2009-05-21 @ 14:38:29
URL: http://tokfias.blogg.se/oz
Postat av: Anna

Ni har verkligen kämpat så det måste vara härligt att se slutet i tunneln! Jag ska hjälpa er asfaltera lite i helgen om jag kan, eller iaf laga en eller annan grop åtminstone om jag kan....fast det kanske redan är rena rama motorvägen! ;)

2009-05-21 @ 14:41:54
URL: http://tokfias.blogg.se/oz

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0