Lördag

Så var det lördag, sjätte å näst sista dagen på soppdieten. Idag har jag fått äta TInas soppa (tack igen gumman), KÖTT och grönsaker. Så det har inte varit så jobbigt faktiskt. :)

Var helt underbart att få sovmorgon idag. Att inte behöva ställa klockan. Har varit en hård vecka så jag behövde verkligen det. Steg upp vid halv 10 nån gång å kände mig faktiskt utsövd. Underbar känsla. :)

Har tagit det ganska lungt hela dagen. Försökt att inte tänka allt för mycket på uppsatsen utan bara samlat nya krafter. Imorgon är det nya tag som gäller... I stort sett bara en vecka kvar nu.

Eurovision håller på för fullt. Hör Sveriges bidrag i bakgrunden. Tycker det är kul å sitta å kommentera alla bidrag å bedömma frisyrer, kläder och korreografi. Men, ikväll blir det sista avsnittet av Taken tillsammans med Simpn ist. Får läsa resultaten imorgon, det går ju nästan lika bra det.... :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Bara en dag kvar nu! You can do it!

2009-05-17 @ 02:40:30
URL: http://tokfias.blogg.se/oz

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0