Sista dagen innan...

Har varit en väldigt lugn helg. Kämpar på med uppsatsen med det går så långsamt! Känns som om jag har kört fast lite, men jag hoppas att det släpper....

Cyklade till ICA vid Högskolan med Tina idag och handlade ingridienser till Soppan. Har en plan att jag ska gå på Soppdiet den kommande veckan. Följer ett visst schema, som innebär att jag får äta hur mycket soppa jag vill varje dag sen är det lite olika regler som gäller utöver det. Första dagen får jag tex även äta frukt, men inte banan. Får se hur det går... Men jag har lovat både syrran å Nina att skriva ngt om det varje dag. Tror det blir jobbigast att äta soppa till frukost... Jag som gillar min morgonfil med kanel å skivad banan i. =(  Ska som sagt hålla på med det här en hel vecka... Uppdatering kommer. =)

Annars har det väl inte hänt så mycket. Eller jo. En rolig sak har hänt. Jag har fått en ny kompis. =) Träffades när jag jobbade på Althea (han jobbar med inom en av missbruksenheterna) å så sprang vi på varandra på biblan i veckan å började prata. Så idag tog vi en kopp kaffe å snackade lite. Mycket trevligt. Får mig att tänka på alla mina trevliga killkompisar hemifrån. Saknar  dem allihopa...

Nej, nu ska jag försöka sätta mig å plugga en stund till innan det är dags för mat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till :P

2009-05-11 @ 11:27:14
URL: http://tokfias.blogg.se/oz
Postat av: mamma

Hoppas det går bra. Kämpa på. Du är snart i mål.

Kram

2009-05-11 @ 17:14:13

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0