Tredje dagen...

Somnade tidigt igår så idag när klockan ringde klockan 8 så var det faktiskt inte så jobbigt. Snozzade nog bara två gånger innan jag gick upp. :) Pigg och glad.

Idag fick jag förutom soppan äta både frukt och grönsaker, så det har inte varit några problem. Har lätt huvudvärk just nu, men det är ju ingenting som säger att det beror på maten...  Dricker väldigt mycket vatten varje dag så det kan ju inte vara vätskebrist. Saknar mitt morgonte. Får egentligen dricka te, men vill ju helst ha mjölk i så jag har inte gjort det än. Kanske blir en kopp imorgon... Fortfarande sugen på snabbmakaroner med ketchup. Känns som en ganska konstig sak att sakna, finns ju massor med mat som kanske är godare. Men det är makaroner, Thaimat eller Sushi som hade varit sååå gott nu...

Har kört fast lite med uppsatsen. Skriver, suddar ut, skriver om, suddar ut. Känns så fånigt å simpelt det jag skriver. Hoppas att det lossnar imorgon så jag får lite flow. Ska ha ett färdigt utkast klart tills på fredag. Känns inte jättebra just nu... :/
Men det löser väl sig får jag hoppas... Vill bara att analysdelen ska vara klar! Just nu känns det som om jag hade kunnat betala hur mycket som helst för att få någon annan att skriva klart uppsatsen. Men men... Bara den där spärren släpper kommer det nog kännas bättre....

Kommentarer
Postat av: Anders

Hmm...har en hel del åsikter om det här med bantning. (oväntat?) Om du vill höra dem så kan du ringa...=)

2009-05-13 @ 23:05:28
Postat av: Anna

Haha, brorsans kommentar var ju skoj :P



Skickar goda uppsatsvibbar till systeryster

2009-05-14 @ 13:48:04
URL: http://tokfias.blogg.se/oz

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0