Hej tummen upp...

Så var det äntligen fredag igen. Måste erkänna att det varit en riktigt tung vecka. Har varit mycket hårda ord och arga människor (läs klienter)  på jobbet. Det tar så mycket energi att argumentera med folk. Och jag som inte gillar att bråka från första början heller... Tur att jag har så underbara kollegor som stöttar en i vått å torrt. Konstaterade en sak i veckan. Tror inte jag har jobbat en enda dag utan att få skratta sådär innerligt å äkta tillsammans med kollegorna. Det är faktiskt guld värt. Utan den humorn som finns på jobbet skulle det kunna bli hur tungt som helst.

Det är ju inte så att jag vill klaga på vädret. Jag älskar ju när det är sommar och sol. Men det är lite jobbigt när det är 29 grader varmt i lägenheten och luften står helt stilla. Väljer att se det som att det är fel på lägenheten och inte på vädret. Man sover ju inte helt gott när rummet är som en bastu. Stackars Smilla är inte heller helt nöjd med värmen.

Skulle ha jobbat den här helgen. Men det blev tydligen inte så.. Det blir aldrig som man tänkt sig. Och jag hade garanterat kunna tänka mig de där extraslantarna.

Förra helgen var det after work med ovannämnda underbara kollegor. :) Var hur trevligt som helst. Men jag måste erkänna att det blev lite sent och att jag var måttligt trött morgonen efter när jag skulle upp tidigt för att ta mig och min lilla bebis till min allra käraste syster i Jönköping. Blev lite shopping lite solande och bad i Rocksjön å så en massa snack förståss. Anna gjorde supergott iste som åtnöjts på en solig balkong. Fick en superfin nyckelring av syrran me. En liten Tummen. Sitter på jobbnycklarna. Blir helt glad varenda gång jag ser den.

Nej. Nu orkar jag inte skriva mer. Det är sängen som gäller. så det så. :)

Kommentarer
Postat av: Anna - Swaussie

She's alive!

Välkommen tillbaka, hoppas blogginläggen kommer lite oftare nu. Hade också en jättemysig helg förra helgen!

Puss på kram

2010-07-17 @ 12:26:12
URL: http://swaussie.blogg.se/
Postat av: evelina

HON LEVER!!! :)

2010-07-17 @ 16:10:23
Postat av: Mamma

Tyckte du verkade trött när vi pratade senast.

2010-07-18 @ 09:51:37

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0