Jag ska bli förälder!

Jo, så är det faktiskt. Jag fortsätter min välgörenhetsvecka. :)
Har idag, tisdag, lämnat in mina uppgifter till UNICEF så snart är jag Världsförälder! Kostar bara 100 kronor i månaden (minsta beloppet man kan sponsra med) och hjälper barn världen över.
Har länge funderat på att skaffa ett fadderbarn, men det här var ett bra alternativ. Tack för tipset Nina! :)
UNICEFS hemsida

Tog en svindyr fika på stan idag med flickorna (Evelina, Tina å Hanna), men kompenserade med att äta en riktigt billig middag (resterna av min grillade kycklign som jag köpte för 30 kronor). Gick en runda på stan, men hittade ingenting som jag gillade. Tur är nog det. Eller. Jag vet att jag hade hittat saker om jag tittat på:
a) skor (har redan sett två par stövlar som jag vill ha, ingen av dem kostar under 1000 kronor) eller
b)
jeans (vilket jag verkligen behöver då jag bara har två par som är hela). Men jag vet att när jag hittar jeans så brukar de sällan kosta under 900 kronor. Så det får vänta till ett tillfälle då man känner sig extremt rik.

Har alvarliga funderingar på att döda min "artificiella tomatplanta" Per-Ragnar. Även om jag kämpar å vårdar honom så hamnar jag aldrig på top 10 (var på 3 e plats i några timmar i går). Vet inte hur alla andra lyckas odla så många tomater på ett dygn... Tror jag ger upp snart. Leder ingen vart!

Nej, nu är det sovdags!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oups glömde jag visst, tack för tipset :P

2007-10-24 @ 13:24:34
URL: http://tokfias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0