Min goda gärning...

Blev lite inspirerad av syrran och blev lite inspirerad att utföra en god gärning. Fast ska jag vara helt ärlig så har jag väl funderat på det här ett bra tag..
Nyfikna på vad jag gjort?
Jag har köpt ett av Cancerfondens rosa band (ett av de fina med mönster)när jag å Evelina var på Friskis å tränade. Fast sen hade jag ju gärna sett att rosa bandet hade haft en annan färg än rosa... men men.
Vill man stötta det så får man leva med det. Känns inte allt för betungande.. :)
Rosa Bandet dekor 2007 designat av Lars Wallin

Belv bjuden på supergod middag hos Eve å Daniel efter träningen. Kycking, ris och Evelinas berömda sås. :) Såå gott! Tror jag får starta ett matkonto hos dem snart... :) Så det har gjort sin goda gärning.
Utfodrat en ensam stackare... Haha

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra gjort syrran! Jag tog mig faktiskt i kragen jag med och köpte mig ett häromdagen. Bättre sent än aldrig. Å jag tycker den rosa färgen passar alldeles utmärkt :P Puss å kram

2007-10-23 @ 11:03:35
URL: http://tokfias.blogg.se
Postat av: evelina

du är alltid välkommen hos mig! det ska du veta!! klart jag bjussar på lite mat när jag får vara med min underbara vän!!

2007-10-24 @ 23:26:08

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0