testar lite

Ville testa att lägga in ett youtube klipp. Helt galet är det här. :)  En sport som kallas Le Parkour eller Freerunning.


Varit å badat med Eve, Jossan å Hanna på Sannarpsbadet idag. Så härligt. Utom att hoppa från trampolinen. Vet att jag är en stor tönt. Man vet att det eg inte är så högt, man vet att det inte är farligt, man vet att man har gjort det innan samt att man ser småungarna kasta sig rätt ut. Och ändå tvekar man!?! 3 meter, så ser  man ju ner till bottnen vilket innebär ytterligare 2 meter och så mina egna 175 cm. Lite högt är det faktiskt. Men det hindrar inte mig själv från att tycka att jag är lite mesig...
Stod även öga mot öga med tvpejlaren idag. Skräckupplevelse. Tur att jag inte har en TV...

Imorgon är det Växjö som gäller...
Och halva veckan har gått..Snart är det helg igen! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Du har blivit utmanad! :) Kolla in http://ecb.blogg.se/?c=1193939627

Ha det fint!!

Kram!

2007-11-01 @ 18:55:12
URL: http://ecb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0