Morfars Bar & Cafe

Igår var jag å Marie ute på Morfars. Första gången jag var där. Mysigt ställe. Massor med omaka gamla soffgrupper. (Bla en orange soffgrupp som påminner om en fotölj vi hade när jag var liten).  Lite retro stuk över hela stället. Hade även två "Åskbollen- stolar". Tycker dom är coola, fick dock inte möjlighet att provsitta...  Varierad musik. Blandat med folk även om genomsnittsåldern nog var runt 20.
 Ett perfekt ställe att bara sitta ner å ta en öl å snacka på. :)
Hade en riktigt bra kväll. :)

image89image90
"åskbollen"           +            öl

Kommentarer
Postat av: Tokfia

Coolt! Du skulle ju ha provsuttit den!

2008-02-12 @ 11:19:04
URL: http://tokfias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0