Efter snö kommer solsken..

Idag har det varit en underbar dag. Soligt och fint väder ute. Ligger fortfarande snö på marken, men man blir ju såå mycket gladare och våren känns återigen lite närmare.. :)
Men den största anledningen jag har att vara glad är att jag idag ÄNTLIGEN har blivit av med gipset, efter nästan 6 veckor. Känns så otroligt härligt! Har lite skav fr gipset på handleden, hela armen var helt uttorkad och torr (vilket jag försöker motverka med MASSOR med hudkräm) och det gör lite ont när jag flexar handen. Men det är helt normalt säger de som vet. Kommer inte ha full styrka i handen på flera månader, men kan snart leva helt normalt. Ska träffa en sjukgymnast imorgon för att få lite övningar och dyl. Men det är så härligt att kunna använda båda händerna igen! Att kunna tvätta både händerna och håret ordentligt, kunna diska (förmodligen första och enda gången jag tycker det är en positiv sak), kunna ha vilka kläder som helst och framför allt att kunna få på sig ett par vantar. UNDERBART!!!

image164

Kommentarer
Postat av: Anders

Grattis =)

2008-03-27 @ 22:23:34
Postat av: Anna

Va skönt att bli av med gipset!

2008-03-28 @ 17:01:11
URL: http://tokfias.blogg.se
Postat av: JOSEFINE

var gärna med i min tävling på bloggen!

2008-03-29 @ 12:08:32
URL: http://josefiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0