Hur man kan roa sig en fredag i Halmstad..

Finns säkert många bra svar på den. Men själv så ska jag snart åka till Ullared å gå på Gekås med Tina & Anders. :)
Uppdatering kommer... :)

Tog x antal timmar igår men det var skoj. Tina köpte ett par supersnygga röda glasögon på Glasögonfabriken. Sen bar av in till det gigantiska och lika beömda Gekås. Verkligen inte svårt varken att spendera tid eller pengar där inne... Blev mest tråkiga nyttogrejer som shampo & balsam, rakblad och andra förbrukningsprylar. Lite grejer till skolan, lite presentpapper och annat smått och gott. Sen hittade jag en sommarklänning, ett par tjocka svarta leggings och lite träningskläder samt lite strumpor. Har aldrig energi att finkamma hela klädavdelningen även om jag vet att man kan fynda ordentligt. Var väldigt lite folk däe som tur väl är, men man blir ju lite trött i huvudet av att gå runt där.
Köpte även lite hundgodis å ett par leksaker till Kenzo. Tänkte jag skulle fjäska lite för honom nästa vecka när jag ska vara hundvakt. :)
Har en ny tradition. Försöker köpa ett nytt sällskapsspel varje gång jag är i Ullared. Brukar kunna hitta riktigt billiga spel där. :) Sånt gillar jag. Denna gången blev det ett spel som heter Rita & Gissa från Tactic. Spelade det hemma hos Peo & Bella i julas. Var hur kul som helst! (vilket jag inte riktigt trodde det skulle vara om jag ska vara ärlig) Har spelat Pictionary nån gång för länge sedan och blev inte helt imponerad. Men detta var MYCKET bättre. :) Jag och Bella var ett underbart team. :)


(klicka på bilderna för att se dem större)

Är iaf nöjd med gårdagens inköp även om plånboken känns något tunn nu...

Höll ju ppå att glömma det viktigaste. Shame on me. Hittade en jättefin grön badrumsmatta och matchande handdukar. :) Min makeover av lägenheten går sakta men säkert. Saknad av digitalkamera ger saknad av bild på matta..Tråkigt men sant. Ni får helt enkelt se den när ni kommer hit. :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-14 @ 13:40:59
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Tokfia

Shoppoholic :P

2008-03-17 @ 09:02:44
URL: http://tokfias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0