Välgörenhet

Tänk vad bra det känns med en god gärning en helt vanlig torsdag. Och då menar jag verkligen GOD gärning... Sitter och mumsar i mig lite av Ben & Jerry glassen Baked Alaska som innebär vaniljglass med virvlar (swirls) av marshmallows och isbjörnar i vit choklad. Mmm... Fantastiskt. Trots att Ben & Jerry klassas som ganska dyrt (även av mig själv), är det faktiskt inte så mycket värre än 3 glasskulor i en plastbägare på torget... Å såå mycket godare!
För att inte komma bort helt från ämnet. Delar av försälningsvinten går till projekt för att minska den globala uppvärningen. Med andra ord; gott som gör gott. ;)



Kommentarer
Postat av: Tokfia

Haha vilken tur att du har hittat en orsak till att köpa mer glass ;)

2008-05-23 @ 16:51:49
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0