Lite märkligt är det allt..

Jag har sett fram emot att få sova ut hela veckan, men nu när hade chansen så vaknade jag stax innan åtta på mogonen och kunde inte somna om. Somnade väl runt två igår jag borde inte vara utvilad. Mycket märkligt. Kanske det undermedvetna som tycker att jag har för mycket som jag borde göra, som att transkribera tillexempel... Men eftersom det är en så fin dag funderar jag på att ignorera det undermedvetna (som förövrigt inte är särskilt tydligt med vad det vill) och gå ut en runda istället. Det gäller ju att passa på.

Hade ett tidigt möte igår, så nu har vi bara två till Diakoner att träffa. Känns bra. :) Sen var jag Eve å Tina på ICA flygstaden och handlade. Mycket mat blev det. :)
På kvällen var vi alla (jag & Simon, Tina & Anders) bjudna hem till Evelina å Daniel på middag. Eve serverade sin världsberömda (den skulle kunna varit det) planka. Den här gången med en "twist", nämligen "Black & White".  Såå gott! Men det var som sagt väntat. :) Tittade lite på Talang och spelade spelet Pratmakarna, som är så roligt.  Spelade tjejerna mot killarna och det var total utklassning! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0