Den fjärde dagen

Nu börjar det faktiskt bli lite tungt. Misstänkte att detta skulle bli en jobbig dag eftersom dagens regler är: Soppa (hur mycket som helst), 3 bananer och 2 stora glas mjölk. Soppan börjar ta emot lite måste jag erkänna. Börjar bli enformigt, kan den där smaken nu, och att sen inte få äta varken frukt eller grönsaker, förutom de där bananerna, då är lite tungt.

Å jag vet att du tycker det här är galet Anders, ringer dig gärna å pratar nån dag om du kan lova att vi inte pratar dieter, om att  äta hälsosamt eller träning.. :p

Pratat med syrran över skype idag, var en vecka sen sist så det kändes bra att få prata lite med henne...  Men men. Nu är det dags för sängen. Har en lång dag framför mig imorgon, fylld med pluggande. Yey.

Kommentarer
Postat av: Nina

åh gumman stackars dig!! :( bara tre dagar kvar nu :)

2009-05-15 @ 13:20:57

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0