Nu är det fredag!!! =)

Idag har jag lagat mitt halsband. Öglan mellan hänget å kedjan gick sönder i måndags så jag har inte kunnat använda det. Har känts helt konstigt, fel och naket. Det ska ju bara hänga runt halsen, så som det har gjort de flesta av årets dagar de senaste 12 åren. Kostade en hel förmögenhet. Hela 20 kronor. Men det var värt varenda krona. :p

Drack te å snackade skit med Hanna i förmiddags. En bra start på fredagen. Sen har det blivit lite fixande, pluggande och donande under resten av dagen. Söta Tina gav mig en liten present idag me. En fin glasfil med "kristaller"/stenar på och ett nagellack. Är så roligt med presenter!!! =)

Jag och Simon åt en riktigt giod fredagsmiddag och nu är det Idol som gäller, men när det är klart tänkte jag packa min weekend-bag. Imorgon bitti tar jag bussen till Gbg för att möta upp bror och Linda, sen bär det av vidare till Jönköping. Ska bli så roligt att få träffa Anna!!! Ska givetvis bli jätteroligt att få träffa Anders & Linda också, men det var ju inte lika länge sedan jag såg dem sist!
Älskar mina kära syskon så himla mycket!!! =)

Kommentarer
Postat av: sara

tack Emma! trevlig helg :)

2009-11-07 @ 15:48:13
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Anna

Älskar dig med :)

2009-11-10 @ 15:19:24
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0