Försök nr 3

För sådär två veckor sedan bestämde jag mig för att börja blogga igen. Jag skrev ett långt inlägg via telefonen när jag satt och väntade på tåget en morgon. Så nöjd jag var. Så bra det kändes. Men när jag tryckte på publicera så försvann det. Igen. Får mig att tycka att det är jobbigt och blir omotiverad. Vill kunna blogga från telefonen eller plattan och vill att det ska gå smidigt....

Mamma fick låta Trulsan somna in igår. 20,5 år blev hon, katten som verkligen hade 9 liv. Känns som om hon alltid har funnits där, men nu var hon bara en skör hårboll. Lätt som en fjäder när man lyfte henne.

Det händer iaf lite roliga saker också. Tina och Anders ska gifta sig i slutet av november. Det blev ganska spontant och snabbt, vi fick veta det för ett par veckor sedan. Vi ville givetvis fixa en möhippa föru henne så igår samlade vi ett gäng tjejer och överraskade henne. Blev lite dricka, god mat ute och sen dans på Morfars. Blir tyvärr inte större när man inte får mer tis på sig. men det var lyckat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0