Lucia

image46
Skäms nästan över att säga det, men de enda luciasångerna jag har hört idag är de som fanns i syrrans blogg. Shame om me! Men jag har iaf varit på Lussefika hemma hos Tina. Drack tom glögg! Det ni.
Var inte alls lika hemskt som jag mindes det, fast jag tror att jag har fått årets dos av glögg nu..  :)
 
Var iaf rikigt duktig igår. Dels var jag med Eve på bilprovningen ( å passade hunden) så nu kan jag "allt" om bilprovningar, sen bakade Evelina och jag lussekatter och kokade knäck.
Förutom att knäcken smälte litermåttet, gick det huuur bra som helst. :)
    

Idag har jag gett mig själv en julklapp. Fixat mina naglar. :) Känner mig så fin! Vill ha det så här jämt!
Förutom den julklappen, har jag knappt handlat några andra klappar. Sent ute som vanligt... Att jag aldrg lär mig?
Planen är att ta en ordentlig runda på stan imorgon. :)

Har blivit helt bortskämd denna veckan. Supergoda middagar med Eve både igår och idag.
Igår var det llövbiff, pommes och bearnais sås, idag var det kyckling, ris och jordnötssås. Mums!
Kommer blir jobbigt att behöva nöja sig med nudlar efter det här... :)

Nej, nu är det sovdags. Hoppas alla har haft en bra Lucia.

Kommentarer
Postat av: TokFia

Mumsigt med lussekatter...knäck är sådär gott tycker jag. Vilken fin luciabild du hade :) Själv är jag fullt upptagen med att samla in enkätsvar...runt 80 svar nu så det känns bra. Ska fortsätta med lite annat viktigt nu. Imorgon blir det dagstur till Malmö. Kanske kan bli klar med mina julklappar då.
Kram

2007-12-14 @ 13:35:59
URL: http://tokfias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0