En snabbis...

Inatt och under dagen har årets första riktiga snö kommit. Iaf som jag ser det. Även om det har snöat lite här i Halmstad innan så är det första gången som det ligger kvar på marken... Lite mysigt faktiskt. Å så blir det ju lite ljusare me... =) Men det betyder inte att jag vill ha en massa snö. Efter nyår nån gång tycker jag att det kan bli vår igen, men det kommer ju inte hända ... Tur att jag tog upp vinterjackorna från förrådet igårkväll. =)

Har haft slutsamtal idag på praktiken. Pratat om hur det har gått och hur det har varit och sånt. Jättebra samtal, mina handledare var nöjd med mig (fast det hade jag ju förstått från de samtalen vi har haft under terminen). =)

Ska packa det sista nu och äta lite, sen ska jag på äventyr. Ska ner till Nina i Lund och roa mig lite. Ska bli superskoj! =)
Ha det så bra i helgen allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0