Säg hej då till tjugohundraåtta....

Antar att det här kommer att bli det sista inlägget det här året.. Vet att det varit lite glest med inlägg sista tiden. Men den som väntar på något gott... *ler*

Börjar närma sig slutet på vistelsen i khamn, till helgen bär det hemmåt igen. Tillbaka till "mitt" Halmstad. :) Kommer iof inte bli enbart roligt då jag har ett arbete som måste skrivas, så det blir lite hårt jobb...

Bror åkte i morse, han och Linda skulle fira nyår med kompisar i Sthlm. Syster stannar här i söder till helgen precis som jag. Kommer nog bli konstigt (och lugnt å skönt) för mamma när helgen är över och alla far iväg igen.. Julen har varit lugn och intensiv, precis som det brukar. Har varit mysigt samtidigt som det är lite stressigt att försöka hinna med att träffa alla som man vill träffa, bara för att inse att tiden inte räcker till.

Ikväll är det nyårsmiddag med mina älsklingar som gäller. Givetvis trerätters. Ska det vara, så ska det vara ordentligt. :)

Hade varit kul och skriva ner en årskrönika, men det kommer inte bli av i år iaf. Ser att klockan är så pass mycket att det nu är dags att göra sig i ordning inför kvällens party. :)

HOPPAS ALLA FÅR EN RIKTIGT BRA KVÄLL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!



Kommentarer
Postat av: Walle

"Det är aldrig för sent att ge upp".. fick jag lära mig. ;)

2009-01-04 @ 13:23:21
URL: http://kool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0