En liten ursäkt...

Det är möjligt att jag är en av sommarsveriges sämsta bloggare. Händer så mycket varje kväll att jag inte har ro att sätta mig ner å skriva. Fast jag tror jag kan leva med mig själv trots vetskapen om detta. Sen är det ju inte så att jag har en hel drös med läsare som saknar mina inlägg... Jag hoppas mina få trogna läsare har överseende med min bloggfrånvaro och uppskattar de inlägg som kommer.

Jag å Nina var i Halmstad i helgen. Hur härligt som helst! Direkt när jag kom innanför lägenhetsdörren så kände jag " Nu har jag kommit hem. Det här är hemma!" Mina fina hall och min pyttelilla men alldelles egna lägenhet. :)
Tog det lugnt på fredagkvällen. Var ute å käkade Thaimat och tittade på Harry Potter filmen. Var länge sen jag såg den. Blev galet sugen på att se nästa film, men den har ju inte premiär förrän i november så man får väl snällt vänta. Men jag ska definitivt se den på bio. :) Faktiskt en hel del bra biofilmer som kommer nu under sommaren och hösten. :)
Lördagen var vi ute en runda på stan, men det blev inte så mycket shoppat. Lyckade byta min berlock till mitt armband som jag vann (mer om det senare) och lämna in min väska som var sönder (återkommer om det me). På kvällen var vi hos underbara Tina & Anders. Var så skoj å träffa dem igen!!! :) Kvällen avslutades på Mårtenssons. Skoj skoj.
Unnade oss en ordentligt slapp söndag med film och lunch med Marie. Med andra ord var det en TOPPENHELG!

Nu är det tillbaka till jobbet igen som gäller. Ser inte riktigt fram emot att invetera i stora frysen, men för övrigt är det hur bra som helst. :)

Nej, tror jag ska sätta mig och läsa lite. Har råkat bli så att jag läser två böcker samtidigt, både "Gåtornas Palats" och "När Harpalten Ylar". Får se vilken av dem det blir ikväll.Tror jag ska läsa om de två sista Harry Potter böckerna när dessa är utlästa iaf. Den allra sista har jag bara läst på engelska... Men Harry Potter böckerna är sååå BRA!!!! :)

   

Hmm. Vad skumt. Trodde jag publiserade mitt inlägg igår (av anledning att det stod "Ditt inlägg har publicerats och kommer snart att synas på din blogg" men det var ju över 12 timmar sen så det verkar inte funka). Precis vad jag behöver. Stul... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0