Nu är vintern bortstädad..

Så! Nu är det äntligen gjort. Nu har jag bytt plats på mina vinterr jackor och vinterskor och tagit upp mina vår jackor, min väst och resterande vår- och sommarskor (har redan tjuvstartat med att plocka fram ballerinaskorna). Var ju inte så svårt att stoppa undan vinterskorna, 2 par stövlar (måste försöka förbättra den garderoben till nästa vinter), det var lite värre att hitta plats för de 8 paren skor som jag ersatte dem med, men det löste sig hyffsat... De lite finare vinterjackorna hängdes i klädpåsar och de andra veks och hamnade i en kartong och så åkte allt ner i förrådet. Tycker faktiskt jag är ganska duktig på att vara rädd om skor, jackor och väskor. :) Borde göra ett ordentligt rens i vanliga garderoben me, men jag tror jag spar det till en annan dag. Måste ju ha något roligt att se fram emot. Haha.

Jobbade igår, vilket gick okej men det är ju inte direkt så att jag längtar tillbaka. Problemet är väl att saker att fundera över brukar bli lite svårt att komma på nån gång efter lunch och då går tiden genast mycket långsammare. Kommer dock kännas riktgt bra när lönen kommer sen. :) Pengar är ju nästan alltid en bristvara i det här hushållet...

Har varit soligt här idag oxå, men inte alls så varmt som det har varit tidigare. Började dagen med ett ganska meningslöst samtal med vår handläggare om uppsatsen, eller egentligen började dagen med att jag vaknade och hade kramp i vaden. Jag HATAR att vakna så. Det gör så fruktansvärt ont. Som vanligt var jag för trött för att orka kliva ur sängen å stretcha som jag vet att jag borde så jag får skylla mig själv att jag varit stel i benet hela dagen. Anyway. Det känns inte som om vår handledare har så stor koll. jag fick iaf inte ut nått av vårt möte. Däremot så åt vi (jag, Eve och Tina) sen frukost och delade upp och strukturerade vårt arbete lite. Så nu har jag endel böcker att läsa och lite att skriva. Otroligt nog känns det ganska bra. Ingen panik än. Kanske tom kommer att bli en riktigt bra B-uppsats. Kan tom sträcka mig så långt som att det är intressant. Undrar om det är meningen att man borde ha kännt så här för resten av utbildningen oxå?



Kommentarer
Postat av: Tokfia

Vad duktig du är...jag borde också hänga undan vinterjackor.....sen

2008-05-13 @ 18:27:58
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0