Think outside the box?

Såg precis att de sänkt priset på Sex and the City boxen på CDON. Från att ha kostat hysteriska 999 kr till fortfarande dyra, men bättre priset 630 kronor. Skolådan ligger kvar på stabila 599 kr.

Vet att det är många som inte håller med mig nu, men jag gillar re-packen bättre än skolådan. Den hade verkligen platsat i min samling... :)
Det finns iof ganska många boxar som gärna hade fått stå där, men de är ju så ruskigt dyra allihopa...

Gillar serien Vänner, det spelar ingen roll att man sett avsnitten tidigare, det är endå roligt. Trodde att det fanns 2 olika sorters boxar, men det verkar som den med "dörrarna" har utgått. Spelar inte så stor roll då det är den mindre boxen jag har spanat på. Enligt prisjakt får man dock punga upp med ca 1800 kr för att få hem en sådan box.

Brukar titta på repriserna på Seinfeld som går om kvällarna, tycker det är så himla roligt. Faktiskt tack vara Anders som jag fick upp ögonen för denna serien. Minns att han hade huur många vhs band med Seinfeldavsnitt som helst när han bodde hemma. :) Samlingsboxen som de har släppt är riktigt snygg! (men självklart hysteriskt dyr). Lägsta priset som jag har hittat på denna Monsterbox är 1790 kronor utan frakt på elgiganten.se

Är typiskt tjejig av mig (någon gång ska man ju vara det) och tycker verkligen om serien Gilmore Girls, vilket jag har förstått att det är många som har lite svårt för. Speciellet killar. Här i Sverige har de bara släppt i säsongsboxar, men jag har råkat ramla över en komplett box på internet. Hade kunnat köpa den från Ebay, men eftersom jag inte har en regionsfri dvdspelar så får jag helt enkelt vänta och hoppas på att det släpps något liknande i Sverige snart... :)
Håller på att väntar på att tredje säsongen av Desperate Housewives ska gå ner i pris. Har köpt säsong 1 och 2 på Ullared och jag vill inte betala så mycket för säsong 3 som den är uppe i nu, men jag är ganska säker på att de kommer sjunka mer i pris inom de närmsta månaderna, den har redan gått från 500 till 299 på cdon. Kanske det är ett bra pris på den nästa gång jkommer till Gekås. Vem vet, oavsett så kan jag vänta.. :)
Andra boxar som hade varit skoj att ha, men som inte ligger högst upp på prioriteringslistan är Jönssonliganfilmerna och Sällskapsresorna. Svensk film när den är som bäst! :) Det man är uppväxt med.
"Bärra hem Berra" "Det är lyyysande!" Haha!


Kommentarer
Postat av: Sara

Har du kollat på Tradera. Där kan man göra fynd ibland ;)

2008-05-11 @ 17:46:21
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Walle

Aww, gulligt... ja, var ett tag sedan det fikades nu, inte bra ju! :)

2008-05-12 @ 23:28:15
URL: http://kool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0