Lika som bär?

Trots att vår föreläsare var ca 30 minuter sen till föreläsningen idag (han hade tagit fel dag), så var han den bästa föreläsaren vi har haft på länge! Lite synisk, lite humoristiskt och med exempel som  verkligen rörde socialt arbete! Sånt vill vi gärna se mer av. Tyckte han liknade ngn och det tog ett tag innan jag kom på det.. Har ni sett filmen Notting Hill? Kommer ni ihåg rumskompisen Spike (spelad av Rhys Ifans)? Fast det klart, vår föreläsare var lite mer välvårdad (fast han hade lite längre hår än på kortet som jag hittade på universitetets hemsida) och välklädd än Spike... Haha.
    
föreläsaren Rickard Ulmestig  och "Spike"

Eftermiddagen var tyvärr inte lika bra, men det var inte väntat då den föreläsaren vi hade då är lite rörig. Fast jag måste säga att jag tyckte det var en av de bättre föreläsningarna hon har haft med oss. Tycker dock att det är lite jobbigt när det ska segas ut på saker och man inser att det de säger kunde (och borde) ha sagts på halva tiden. Effektivitet- Ja tack!

Hmm... Hoppas han inte googlar på sig själv å ser det här... kanske inte är så uppskattat.
Men jag tyckte det var så himla roligt så jag var bara tvungen... =)

Kommentarer
Postat av: Simon

Ego-googling ftw, vem gör inte det??

2009-02-03 @ 23:08:30
Postat av: Anna

Jag tycker om att googla mig själv för då kommer jag antingen till fitness gurun Anna eller make up artisten. Brukar fantisera om att deras liv är mitt, mer spännande så :P

2009-02-04 @ 08:04:09
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0