Maraton

Har precis kommit hem från en heldag med Evelina- som på den gamla goda tiden (typ innan praktiken).. ;)
Träffades på stan. Eve skulle handla lite på H&M och då utspelade sig följande extremt roliga händelse:
Eve hade hittat en snygg svart  bh på rean som hon ville ha, hon går fram till kassan där expiditen upplyser henne om att det är två för priset av en på alla reavaror. Eve går då och hämtar en till bh av samma modell fast rosa.
För säkerhetsskull frågor hon: -Det här är en lika dan va?
Expediten: -Nja.. Nää.. Nej. Det är en annan färg!

Haha! Trodde jag skulle dö. Fick verkligen anstränga mig för att inte bryta ihop av skratt eller ifrågasätta hennes intelligens. Man skulle kunna tro att hon försökte vara lite rolig eller skämta, bara det att hon var helt allvarlig. Haha!

Resten av dagen har vi tillbringat hemma i Eve & Daniels lägenhet i deras härliga soffa å tittat på alla fem Saw filmerna. =) De var faktiskt bättre när man såg dem efter varandra. Allting hängde ihop på ett sett som jag har missat innan. Visst har man kommit ihåg vissa saker och kunnat koppla ihop de olika filmerna med varnandra, men jag mindes inte att de var såå sammankopplade. Sen hade jag inte sett sista filmen innan heller. Hade lite strul med spelare och skivor ett tag, men allt löste sig tillslut. =)

Nu har jag haft två lugna dagar, så jag ska försöka få lite mer gjort nu till helgen... Har inget annat inplanerat, så det borde inte vara en omöjlighet.. Ska försöka få till ett bra foto på håret i morgon med. Får se hur det går. Men nu tror jag ska ta och läsa lite innan det är dags att sova..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ohh de good old days när man var student och kunde ägna en hel dag åt film maraton. Inte annat än att man längtar tillbaka ibland. Fast iofs, jag kan ju göra det på helgen visserligen men på veckorna är det i säng tidigt och upp tidigt som gäller...suck! Tur att det är fredag idag! Yeah!

Ska under helgen vara duktig och rensa i badrumsskåpen tänkte jag....slänga gammalt smink och så. Duktigt va?!

2009-01-16 @ 07:59:04
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: malin

Nu fattar jag inget, va???

:)

2009-01-16 @ 11:39:53
URL: http://malinalvarez.blogspot.com
Postat av: tina

Tallen! du hade ju nyss SAW maraton med ;)hehe du borde känna igen henne därifrån :) fast jag kände igen från 2 1/2 Men :)läget annars da? Tror med jag ska SAW maraton. Ska bara hitta ett offer som vill se det med mig lol

2009-01-17 @ 09:56:45
URL: http://smilefyllan.blogg.se/
Postat av: tina

heheh hon vart ju med i 2st SAW filmer med lol lol

2009-01-17 @ 16:49:29
URL: http://smilefyllan.blogg.se/
Postat av: Anonym

men shaisse, medeltidstexter?

Vad läser du egentligen??

Ja jag känner mig enormt lättad av att jag slipper den skiten rent ut sagt. Har försökt mig på dom 2 gånger var men stirrade mig blind på dom.



Puss på kram

2009-01-18 @ 16:10:33
URL: http://malinalvarez.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0