lugn, lugnare, Emma?

Lördag eftermiddag. Hade tänkt ha en lugn helg , men kanske inte riktigt så här lugn.. =/
Har bunkrat upp med film och godis till ikväll.  Har varit en lång vecka. Mycket som har strulat på jobbet (även om det mesta har löst sig tillslut) och jag var hemma från jobbet i onsdags eftersom jag var sjuk. Mådde sååå dåligt när jag kom hem från bion i tisdags kväll, eller ja, började må dåligt redan på tisdag fm, men när jag väl kom hem mådde jag verkligen kasst. Hade feber och kände mig allmänt risig.

Såg Transformers 2: Revenge of the Fallen på bion här i Khamn i tisdags. Tycker verkligen om ettan, så jag hade sett fram emot uppföljaren ett bra tag.  Måste erkänna att jag blev lite besviken. Nog för att den var okej. Och jag tycker om när det är lite humor i och inte bara aktion, men jag tycker att det blev lite väl mycket komik i det hela ibland. Det blev nästan lite löjligt av det. Tycker det är lite synd att de gör så. Fast Bumblebee var fortfarande störtskön. =)
    
Förra helgen var det lite mer ös iaf. Fest hos Nina (vi var bara 4a pers, men roligt hade vi), sen utgång på Harrys. Även om det inte var så mycket folk som vi kände som var ute, gjorde det ingenting. Träffade Sara & Emma, dansade som galningar och hade hur kul som helst. Riktigt skoj att få träffa Rasmus me! Hoppas på att hinna träffa honom lite mer den här veckan som kommer innan han åker tillbaka norr igen.

I måndags var jag, Sara och söta lilla Ebba på "Allsång med Nöjeskompaniet" i Kyrkhult.  Var riktigt mysigt trots regnskurar (hmm... undrar om det har ngt med förkylningen att göra?) Är så mysigt å få hålla i lilla Ebba och bara gosa lite. De är så oemotståndliga de där bebisarna. =) 

Uuuh. Vad jag känner mig risig. Hes whiskeyröst  och lite allmänt smårisig, har övergått till täppt och rinnig näsa och fruktansvärt irriterad hosta. Känns som om man ska hosta sönder bröstkorgen ibland, eller göra lite av innandömmet till utandömme... Nej, nu ska jag fixa lite honungsvatten och sen tänkte jag parkera mig i soffan resten av kvällen. =)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Tack "gudmor" för goset... Du är bäst!

2009-07-11 @ 19:40:55

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0