Magiskt!

Igår fick jag följa med Tina å Anders på Joe Laberos tälturne Expect the Unexpected. Sista showen på turnen som visades här i Halmstad. :)
Tältet ska vara 1200 kvadratmeter med plats för 1400 personer. En stor scen längst fram och en mindre scen i mitten av tältet och 3 stora videoskärmar för att publiken ska kunna följa illusionerna. Det blev en riktigt bra show. Bra blandning av illusioner och humor. Tyvärr var stolarna riktigt obekväma. Klaffstolar i plast är inte så trevligt efter en stund... Men men. Det som inte dödar... Är iaf riktigt nöjd med kvällen. Även om man vet att det inte händer på riktigt så är det så irriterande när man inte förstår hur det går till. :) Tina fick gå fram på scenen å assistera ett trick. Hihi. Riktigt roligt det me. :)
Tyvärr var det fotoförbud, så det blev inga bilder....

Kommentarer
Postat av: mamma

Man blir aldrig riktigt klok på hur de gör, fastän man har bestämt sig för att titta riktigt noga. Kanske det som är hela grejen?

2009-06-16 @ 07:50:57
Postat av: Anna

Inte mycket action här inte. Jag vill ju också ha saker att läsa. Särskilt nu när du jobbar och vi typ aldrig kan prata.



Dags för mig att åka till jobbet.

Kram

2009-06-22 @ 23:37:41
URL: http://tokfias.blogg.se/oz

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0