Ledig!!!

Det är helg det är helg!!! Och jag behöver inte plugga... Eller. Det finns väl alltid kurslitteratur som behöver och kan läsas. Men ändå. :) Igår, strax innan 12, skickade jag och Eve in vår uppsatsplan. Ska ha seminarium/examination på den på tisdag så då får vi se hur det har gått. Vi har iaf slitit som tusan och verkligen ansträngt oss, så jag hoppas verkligen att det är godkänt. Vi firade med två avsnitt av Sex and the City och även resten av kvällen blev lugn.  Fick spontanbesök av Sara och Henrik! Roligt att de tittade inom på väg från Ullared. Var ett tag sen vi sågs sist... Kul att få se bebismagen me. Det har ju hänt endel sen sist vi träffades. :) Jag å Simon åt lite god mat på kvällen, tittade på Let's Dance och såg en film.

Har  ägnatt hela dagen idag till att göra ingenting. :) Har plockat och fixat lite här hemma (sånt som man aldrig hinner med annars), kelat med TIntin och bara slappat. Kändes verkligen som om jag behövde det här. Senaste veckorna har varit ganska intensiva. Får ta tag i livet igen imorgon och börja läsa uppsatsplanerna som de andra i gruppen har skrivit. Nästa fredag ska vi få ut en hemtenta som vi får en vecka på oss att skriva. Är ganska nervös inför den faktiskt, men jag hoppas på att det ska gå bra., bara Uppsatsplanen blir godkänd så man slipper ha det att tänka på samtidigt...

Tänkte ni på att det var fredagen den 13e igår? Och att det var en fredagen den 13e även förra månaden? Undrar hur vanligt förekommande det är, med flera fredagen den trettonde månaderna efter varandra? Kan inte komma ihåg nått sånt tillfälle innan. Men det säger iof inte allt för mycket. Jag har ju trots allt guldfiskminne och lite altzheimer-light.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0