Snart är det klart!

Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig igår, det blev faktiskt bättre. :) Jag å Simon kompromissade. Jag fick se alla 25 bidragen, kommentera och ha roligt åt dem. Sen tittade vi inte på omrösningen utan tittade på det sista avsnittet i serien Taken. Har verkligen gillat den. Lite synd bara att varje avsnitt är 1,5 timme långt bara.. Men men..  Såg första avsnittet av en ny serie med. Dollhouse. Fast jag slumrade till och missade lite i mitten, men det är ju inte helt ovanligt för att vara mig..
Fick iaf som sagt en lagom dos av slager. Tyckte Norges låt var ganska mysig, har aldrig riktigt gillat Sveriges låt, så jag blev inte helt förvånad över att det inte gick så bra.
Rolig notis om Norges bidrag är att dansarna dansar Halling. En norsk folkdansstil. Testade på det under min tid i Tobo och tyckte det var hur roligt som helst. Det är så fritt och innebär att man får improvisera massor. Kul kul!



Ska snart äta frukost -Soppa. Sista dagen idag (Äntligen). Idag får jag äta både frukt och grönsaker, samt lite ris om jag vill. Så det ska väl gå bra. Mer uppdateringar kommer ikväll... :)

Så var snart söndagen över. Varit duktig idag och både pluggat och tvättat. Känns fortfarande som uppsatsarbetet går för långsamt dock. Soppan gick ner idag med, men jag ser verkligen fram emot att äta riktig, soppfri mat imorgon. :)

Kvällen bjöd på en stor, men mycket trevlig överraskning. Simon bjöd mig på bio, 3 av hans kompisar var oxå med. =) Såg Star Trek. Har inte sett jättemycket Star Trek innan. Några säsonger nånstans i mitten av allt kanske... Men det gjorde ju att jag inte hade så mycket föruttfattade meningar heller. Tyckte om filmen, kanske inget jag vill se igen. Men klart sevärd. Negativt är att det var liiite för högt ljud i biosalongen (lite störigt, men överlevbart). Alltid mysigt å gå på bio. :) Sen var jag duktig och åt vindruvor som biogodis. Riktigt gott var det faktiskt...

       
filmpostern, sen hittade jag två bilder med skådespelarna från filmen (?) /tv-serien(?) från 70 talet samt samma karaktärers skådespelare i den nya filmen. =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag har testat soppan. Jag tyckte den var god. Nu ska jag ut i trädgården. Kram

2009-05-17 @ 12:49:55

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0